Marketing dělám již od roku 1992
většinu své kariéry jsem působil jako marketingový manažer nebo ředitel renomovaných firem (https://www.linkedin.com/in/zdenekhasek/ ).
Nyní marketing vyučuji na Anglo-American University a Vysoké škole kreativní komunikace a konzultuji.
Jsem přesvědčen, že při prodeji nemovitostí bude hrát stále větší roli. V byznysu vždy platilo „odliš se nebo zemřeš“, konkurence je veliká. Trh se bude postupně měnit, časem začne růst nabídka a klesat poptávka a bude čím dál těžší nemovitost prodat.
Marketing je velmi komplexní a stále se vyvíjí, základní pravdy ale zůstávají:
- Znát dokonale svůj produkt, postarat se o to, aby byl co nejvíce odlišný a rozpoznatelný
- Co nejlépe poznat a pochopit cílového zákazníka
- Vymyslet co, jak a kde mu řeknu
- Doručit mu efektivně své sdělení, aby ho zaujalo a chtěl se dozvědět více. Důležitý je silný příběh a pozitivní emoce.
Dnes už nestačí vyfotit byt nebo dům mobilem a zaplatit si unzerát na Sreality.cz. Dnešní moderní nástroje zahrnují širokou škálu nástrojů na výběr a čím dražší, složitější a specifičtější nemovitost prodávám, tím více jich používám:
- Profesionální fotografie
- Komentované video
- 2D/3 plánky a půdorysy
- Homestaging
- Vizualizace interiéru nebo budoucí podoby nemovitosti
- Natočení pozemku nebo domu dronem
- Virtuální 3D prohlídka
- Webová prezentace
- Zalistování na největších realitních serverech
- Reklamní kampaně na sociálních sítích (primárně Facebook, Instagram a LinkedIn) a na webu (PPC, bannery)
- Plachty Na prodej umístěné na plotu/domu
- Billboardy
- Roznos letáků po okolí